van Nieurkerken: Stemmen, onderhoud en restauratie van vleugels en Piano's

Referenties

Referentie Johannette Zomer"Ik  ben heel erg blij dat mijn Steinway  concertvleugel gestemd en onderhouden wordt door de zoon van een  studiegenoot van mij; Jan van Nieukerken! Net als zijn vader Marien werkt hij met grote Passie aan de instrumenten. Maar dan als pianotechnicus!! Onmisbaar voor het uiteindelijke verfijnde en plezierige klankresultaat!!"

"Ik kijk iedere keer weer uit naar zijn komst."

Henk Meutgeert

Referentie Johannette Zomer ‘Ik kan Jan van harte aanbevelen. Bij het reviseren van mijn Blüthner vleugel kwam hij toch wel wat extra werkzaamheden tegen, maar zonder morren heeft hij die extra moeite gedaan, gewoon omdat hij wil dat het instrument weer goed loopt.
Ook geeft hij goed een vervolg traject qua stemmen en onderhoud, erg duidelijk, ik weet waar ik aan toe ben.’

Johannette Zomer

Referentie Rik Elings

Op ons Cultuurschip Thor wordt de fraaie Yamaha C-5 vleugel intensief bespeeld door de meest uiteenlopende musici. Het is dus van groot belang dat het instrument er pico-bello bijstaat en dat er ten alle tijde probleempjes kunnen worden opgelost.
Met Jan als stemmer/technicus hoeven ons geen enkele zorg te maken. Sinds Jan het instrument ‘vertroetelt’ regent het complimenten. Perfectionistisch als Jan is weet hij er maximale uit te halen!

Rik Elings

Referentie Eelko Moolenaar
In het voorjaar van 2013 heeft in Zweden mijn Steinway-vleugel een uitgebreide revisie ondergaan door de pianotechniker/stemmer Jan van Nieukerken uit Nederland.
Met het eindresultaat was ik (en ben ik nog steeds) uitermate tevreden! Er werd ruim vier lange dagen aan de vleugel gewerkt en wat al dadelijk opviel was de zorg en nauwkeurigheid plús de vakmanschap waarmee alles
werd uitgevoerd.
Kortom: een waar genoegen en bovendien een adres aan wie men zijn instrument kan toevertrouwen!

Eelko Moolenaar (Zweden)